■張達明(中)對於憑電影獲獎十分感恩。左為顧定軒。

香港文匯報訊 (記者 李思穎)張達明及顧定軒接受許文軒主持TVB節目《StarTalk》訪問,大談拍攝電影《麥路人》感受,達明原來跟片中合作對手萬梓良(萬子)很有淵源,當年成功入行也是跟對方有關。

達明首次跟萬子合演,他說:「實在太吸引,佢點演我就點去,跟返佢個節奏同Energy,唔可以輸畀佢,另外我入行唔多唔少都同佢有關,我面試第二Round,係揀咗佢曾經演過嘅《EQUUS》一段戲做畀King Sir(鍾景輝)睇,之後我就入咗演藝。」

達明憑《麥路人》首度獲得金像獎最佳男配角,他說:「因為我病過,得獎證明我可以做到嘢!」對於將來接戲方面,達明說:「我唔係普通人,因為病過,所以接戲前要睇下自己演唔演到,跑上跑下畀人追嗰啲真係唔得,但我家肥返,靚仔返少少,我有講笑同導演黃慶勳講可以拍啲『攬錫』戲。」

顧定軒表示跟眾多前輩合作難忘。