◆洪嘉豪稱有反思紅館騷不足之處。 梁靜儀 攝

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)洪嘉豪(Kaho) 昨日到觀塘出席護膚品牌活動 , 吸引不少 fans到場支持,剛完成兩場紅館演唱會的他笑言元氣大傷,放了兩天假仍未恢復,他笑說:「我以為自己喺慶功宴會狂食,但結果係好靜咁坐低食嘢,可能我不再年輕,我又衰懶醒,本來經理人問我開完騷要不要放假休息,我話唔使,可以繼續做,明日又做校園騷。」 說到他好像瘦了一點 ,他指演唱會前有120多磅 , 因為演唱會上要露腰,不過為免親友和粉絲擔心,他在飲食上都有少少放縱,去吃麻辣食品。

問到他可有邀請之前傳緋聞的郭柏妍欣賞其演唱會?Kaho說:「知她因傳緋聞感到自責,我有主動喺Ig留言叫佢唔使抱歉, 仲叫佢如有興趣可以安排到兩張飛畀佢, 佢有回覆話唔好意思, 若然她今次沒有睇騷,下次再請佢睇。」

Kaho又稱有反思紅館個唱有否做得不好的地方,多謝擔任嘉賓的張敬軒(軒公),提供不少寶貴意見,「我做第一場上到台好似唞唔到氣,佢即教我換衫出場唔好跟工作人員一齊心急,要協調自己的呼吸節奏,同埋第二場支咪唱4首歌就失靈,好彩有帶備用咪的軒公支咪頂上。」 問到如何報答對方? 他笑言會讀好軒公贈送的音樂課程及會送禮物。