◆張敬軒晒獎自拍。

香港文匯報訊(記者 子棠)張敬軒首次執導的手提電話品牌廣告微電影《前夫的愛》,前晚在MEA廣告頒獎典禮中獲頒4個獎項「Excellence in Social Media - Gold」、「Excellence in Branded Content - Gold」、「Excellence in Advertising - Silver」及「Excellence in Video - Silver」;而軒仔在無預警下親身到場領獎,還引起現場排長龍跟他集郵。

首次執導即以導演身份獲獎,軒仔稱感覺好開心又好特別,因入行二十年,第一次得到與音樂無關的獎項,亦感很榮幸,得到廣告客戶支持、投資及信任。整個拍攝過程中,軒仔表示最困難是經驗不足,所以他特別感謝團隊。問到得獎後會否激發他多參與幕後拍攝工作?他謂:「通常做歌手或者做演員,都係幕前演出,但做導演要兼顧嘅嘢實在真係好多好多,一啲都唔容易;我仍抱住學習嘅心態,去試多啲唔同範疇嘅嘢,或者將來可能遇到一個好好嘅劇本,令到自己又心思思想再突破一下自己的極限,睇緣分!」