◆孔德賢與游嘉欣昨日出席商場的消費券活動。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)游嘉欣、孔德賢及丁子朗昨日出席商場的消費券活動,嘉欣表示最想用消費券買衣服、健康食物及用在交通上,孔德賢就最想去超市掃貨。

游嘉欣入行以來一直聲稱未拍過拖, 說到她與林正峰的緋聞傳個不停,問到她何時公開戀情?她笑說:「只係忙工作,都冇時間出去識人,(你哋一齊拍劇,咪開工時拍拖?)唔係呀!又係佢?我哋冇聯絡,(冇聯絡都一齊去游水?)係朋友囉,好多朋友都唔會keep住聯絡,離開咗公司就唔會講嘢!(即係搵對方攝時間?)得閒咪一齊食餐飯。」她又突然透露日前是林正峰的生日,問到她有否跟對方慶祝,她就說:「冇慶祝,但有祝福佢!祝佢生日快樂。」她又稱為免惹來誤會,故不會單獨與林正峰食飯慶祝。

孔德賢話單身 自己下廚

孔德賢表示因疫情關係多了在家煮食,最想去超市掃靚食材,他說:「自己平日都有下廚,加上近日要開工拍新劇《你好,我的大夫》,自己煮自己食,最近就睇電視學煮咕嚕肉,味道都OK,但就嫌要用太多油。」說到他可找女友下廚時?他聲稱沒有女朋友。問到是否因與廖慧儀的負面新聞對他的打擊很大?他否認說:「唔係,只係工作排滿晒時間,最近又鼻敏感發作,有時間就想去做運動鍛煉身體。」

至於廖慧儀最近就成為無綫娛樂新聞台主播,再度活躍幕前的她不時在社交平台更新自己的近況,前日她上載了泳衣Look享受陽光與海灘的美照,不吝嗇大晒好身材。