攬炒區員謬論   鄧炳強回應 

要求鄧炳強辭職 「我是理直氣壯做得好,懼怕正義嘅人才想我辭職。」 

要求「拿出證據」證明8.31警察無打死人 這些要求等同「點樣證明我今朝無飲過可樂?」 

不滿鄧稱示威者為暴徒 「唔用暴徒我都諗唔到點形容,用暴力就係暴徒,不用暴力就係示威者。」 

質疑警隊評分低 「民望低亦有好多原因,例如有人被假消息誤導,有人認為要用非法方法達到目的等。」 

指控「警暴」 「警方清者自清,接受基於事實、理性嘅批評,但胡亂抹黑、惡意中傷警隊(嘅指控),唔好意思,恕難接受。」 

引入電槍會否自己身先士卒試一下 「咁我哋引入新手槍,係咪又要自己打一槍先啊?」 

有警察出現就會製造混亂 「只要無暴徒出現搞事,我哋同事都好想回家放假。」 

警察扮示威者去犯法 「警察唔會扮示威者去犯法,但暴徒會唔會扮警察就唔敢講。」 

油尖旺區議會要求拆除西洋菜南街天眼 「拆除天眼系統,會令投擲鏹水兇徒再次有機可乘,如沒有天眼,社會大眾就會繼續被林子健報假案的謊言欺騙,真相被蒙蔽、公義亦永遠無法得到彰顯。」