◆ 馮盈盈表示近日亦有進軍NFT市場。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鄭裕玲、陳敏之、馮盈盈及邵初等,前晚在將軍澳電視城拍攝《識貨2》節目,適逢是敏之的43歲生日,工作人員送上蛋糕兼唱生日歌為她慶祝。

馮盈盈表示近日亦有進軍NFT(非同質化代幣)市場,主要是藝術品及水晶手鏈,她說:「我啲貨有平有貴,平到幾千蚊都有,今次上來學吓直銷技巧。」她又透露剛完成中醫食療課程,增值自己,發覺對做直播也有用。

說到她久未有拍劇,盈盈表示要等公司安排。敏之就追問她有沒有拍拖?她謂拍拖要等緣分。問到可會找Bob介紹筍盤?盈盈笑說:「會叫Bob介紹好筍嘅盆菜,(是否已有拖拍,收埋男友在家中?)最近收埋自己喺屋企讀書,覺得要自己叻,先可以搵到個叻人。」敏之就笑指男人唔鍾意太叻的女仔。

應屆港姐季軍邵初早前於節目中,因誤解了遊戲規則而犯規,事後更自責爆喊,邵初說:「我唔知道唔可以咁樣揀貨,呢個係我選港姐後第一個騷,雖然作為新人,都希望盡力做好啲,擔心自己做錯令大家要重拍,麻煩到大家,好在個個都好體諒,最終都冇事。」對於自己在節目中的表現,邵初表示朋友指她做綜藝好搞笑,但她自覺仍有進步空間:「口才還可以,但未夠好,畀自己80分。(想向綜藝方面發展?)劇集我就未試過,有機會都想試吓!」