◆吳若希笑言要帶老公出來見世面。
◆苑瓊丹前晚專誠前來捧場。
◆右起:漢洋、郭秀雲及邱芷微玩自拍。
◆栢天男表示從小湛姐身上學到做演員最需要有的品格。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)栢天男、林小湛、吳若希(Jinny)與老公何兆鴻(Alex)、余安安、苑瓊丹、郭秀雲及江芷妮等,前晚到圓方出席《毒舌大狀》演藝貴賓特別場。82歲林小湛愈忙愈精神,將會開拍多部電影,而吳若希則表示今年會以事業為重,不會再生BB。

吳若希與老公何兆鴻前晚撇低一對仔女拍拖睇戲,她笑指因為是老公37歲生日正日,要帶對方出來見世面,還有最重要是免費:「老公新年前已經好想睇呢套戲,由過年講到今日,終於可以實現佢嘅生日願望。」Jinny指因小朋友證件問題,故新年留在香港度過,老爺奶奶亦有來港一起過年,她亦一如往年返了鄉下福建過年,而年初三到了澳門工作,為今年開了一個好頭:「好耐冇過澳門,久違嘅一個出埠工作,再去澳門嘅感覺好奇妙,好似所有嘢都變咗,但個氣氛仲喺度。」

問到Jinny兔年是否想生多個?她聞言即拒絕說:「唔好,千祈唔好生多個,我今年一定要好專心工作,因為師傅話我今年工作上係會幾好,同埋係可以發達嘅!」她又透露已收到消息,已落實將會到美國洛杉磯開演唱會,之後就會再到內地舉行巡唱,加上早前拍的劇集又會播出。問到是否因此而暫時不想生小朋友?Jinny笑說:「呢一世都唔想再生,兩個夠晒數,(𠵱家興多產?)Sorry, 我追唔上潮流!」

栢天男 不介意演大反派

栢天男表示近日除了忙於謝票外,亦專誠來捧戲中的「外母」林小湛場,他指今次在小湛姐身上學到了做演員最需要的是有禮貌和品格。提到該片上映10日票房收入已破5,500萬元,成績理想,他大讚劇本寫得好,同時更非常感激香港觀眾支持。他又稱若票房再攀高,開LIVE時會盡量滿足觀眾作答謝。問到會否穿泳褲?他笑說:「呢個好似阿Dee(何啟華),佢話着泳褲,(會唔會騷肌?)開LIVE時有要求的話,到時再睇下,其實開心嘅,10日內去到5,500萬好犀利,而且口碑好好,不過都仲好需要大家支持。」戲中飾演大反派的他,又認為做演員不要理角色好或壞,只要投入去做就好。

小湛姐出席過特別場之後,昨日已飛往加拿大探望家人:「3年冇返去,好掛住佢哋,今次係我個仔同女買機票,會逗留1個月。」小湛姐透露返港後將會拍杜琪峯的新戲,以及接拍兩部內地電影。現年82歲的她,笑言愈忙愈好,反而沒工作就覺得好攰,家人亦好支持她。小湛姐說:「2019年我喺加拿大攞咗最佳女配角,當時我79歲,啲人問我幾時退休,我就話我會一直做戲做到100歲。」