◆黃嘉樂突然宣布離巢的消息。

香港文匯報訊 藝人黃嘉樂前晚突然宣布離巢TVB,與公司結束21年的賓主關係,他在社交網上發文表示:「感謝這二十一年伴我成長的一切,所有遇上的人和事都是我最好的收穫。跳出舒適圈,尋找更多機遇,迎接未來更多挑戰,期待一個全新的自己!」圈中好友黃翠如、趙希洛等也留言表示支持。

黃嘉樂回應香港文匯報時剖白說:「首先真係好多謝公司、監製等等畀機會我拍《法言人》,經過二十年終於可以擔正,喺自己成長嘅地方做到呢一次主角,真係好感恩,好感謝畀機會我嘅人。離開公司就當然好唔捨得啦,我真係喺呢度入行,喺呢度成長,好多感情。發展方面,現在我過咗四十歲,又成家立室咗,自己好想有啲改變,始終一直我哋喺公司嘅身份比較被動,𠵱家可以試下唔同嘅野,咁多年除咗拍劇,好似冇畀機會自己睇下其他嘢,睇下出面發生緊乜嘢。現在我覺得係一個好好嘅契機,其實真係乜嘢都想試。」

對於今次的重大決定,嘉樂當然有與太太商量,他表示:「太太好支持我每一個決定,我太太話『最緊要我開心』。其實即使將來同TVB都可以用唔同方式合作,只係自己想睇下出面有咩嘢可以嘗試同挑戰。」

黃嘉樂入行至今拍了超過40套劇集,年過40歲的他愈見成熟有型,演技也大躍進,正反角色丶古裝時裝都可以,形象正面,可惜欠缺些運氣,多演配角或閒角,直到最近才正式擔正演劇集《法言人》。黃嘉樂今年8月成家立室,當然希望有機會搏殺,可惜多年來公司給的機會太少,不出外闖一下確實難服氣,希望他早日遇上伯樂!