◆ 杏兒與祖藍轉戰廚房陣地。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)王祖藍主持的無綫綜藝節目《有個閨密叫祖藍》,前晚(7日)播出第二集,嘉賓胡杏兒除了以對戰形式與Mike(曾比特)合唱《現代愛情故事》,還獻唱了老公喜歡的《千言萬語》,杏兒笑指大仔一歲時聽她唱這歌時聽到落淚,不知是否她唱得難聽。

二人在另一嘉賓Mike主持的「閨密任務之問答環節」中,又齊齊回顧處女及處男大碟趣事;祖藍笑指自己當年的「偽林峯」Image好難頂:「當年我同林峯同一間唱片公司,我都好奇怪,佢哋整長咗我對腳,又磨咗我啲皮,真係當咗我係林峯咁Sell。」杏兒對於祖藍當年比現在瘦足幾個碼,亦嘖嘖稱奇。

之後杏兒與祖藍轉戰廚房陣地,杏兒煮碗仔翅,祖藍主攻咖喱魚蛋,祖藍對杏兒手勢讚口不絕,對此杏兒笑言有想過退休後賣碗仔翅,祖藍聞言即舉腳贊成。二人邊食邊玩「Truth or Dare」,杏兒被問到「最驚收到邊個TVB藝人朋友嘅電話」等。杏兒相當頭痛,祖藍竟想到拉「負評王」李思捷落水謂:「有冇討厭嘅人?李思捷嗰啲呢?」杏兒聞言即開懷大笑,並說:「佢唔會打電話畀我。」

問到「最差一次接吻戲經驗」時,杏兒說:「記得係拍《當狗愛上貓》,嗰場戲其實冇乜嘢,但我唔知係個胃唔舒服定點,咀完之後我當場嘔。」當時對手為黃浩然。談到最不滿意一套劇集時,杏兒直言是《衝上雲霄1》,她說:「因為算係第一次戲份咁重,我嗰時真係唔知自己做緊乜,因為第一次覺得自己要有角色嘅鋪排,我覺得好迷惘同好驚,所以永遠回望返都覺得自己可以做得更好。」