◆ 陶大宇接受車淑梅訪問。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陶大宇早前因以「水撥式台風」演唱《倒轉地球》而人氣急升,近日他接受香港電台第一台《舊日的足跡》主持車淑梅訪問,大談其演戲生涯及近況。

入行39年,大宇當年主演的電視劇《壹號皇庭》、《刑事偵緝檔案》等都錄得超過40點收視,非常受歡迎,更有「師奶殺手」這個稱號,原來當初他並不太習慣。他笑稱當時自己還後生,應該是「少女殺手」才對,後來他也漸漸習慣了「師奶殺手」這個綽號。

提到好友黎耀祥 (祥仔)最近不時在訪問中提起自己,他說要多謝祥仔:「我哋感情非常好,拍《影城大亨》嗰陣,因劇集有六十幾集,拍成 8、9 個月,日日對住,(我哋)感情開始建立。」大宇又再次澄清自己不是祥仔的大恩人,又讚祥仔念舊:「我並唔係乜嘢大恩人,佢有同我分享買樓嘅事,(請佢去內地登台)完全唔係因為供樓原因,主因係我哋拍完劇唔捨得對方,我想用工作去延續我哋嘅友誼。佢好念舊,我記得好耐之前,我地喺酒樓合作做騷,我做司儀同唱歌,佢扮羅記,我送咗一條熒光綠嘅呔畀佢,好妖咁做表演。好多年之後,我睇電視訪問,佢依然講起嗰條呔,仲keep到現在,佢真係好念舊。佢做三次視帝我覺得都唔夠呀,佢除咗苦盡甘來之外,再加上自己努力,大家見到佢嘅成就,第一件事唔使講,拍咗手掌先!我哋好好感情,雖然最近見面少咗,但都好留意對方!」

稱TVB未有邀拍劇

談到演戲生涯,大宇表示在1997年離開 TVB 後,電視台才有視帝等獎項,如果他在其他人心中已屬這個位置,他非常感激。之前有傳陶大宇會客串 TVB的處境劇,他否認道:「暫時未有收到邀請,若然收到邀請,時間上能配合,劇情又惹笑的話,不排除這個可能性。」

談到現時的電視台小生,陶大宇認為洪永城是可造之才,只要他多拍劇,假以時日一定有成就;另外他亦欣賞余德丞,認為待他更成熟一定可以發圍,成為新一代「師奶殺手」;花旦方面,他就看好視后蔡思貝,認為她以往演戲比較「飄」,現在演得穩固扎實,進步得很快。

疫情之下,演藝人員也受影響,大宇也是其中之一,他說:「入行幾十年,最難過是去年在疫情下,(我)曾經有9個月坐喺度,藝人要喺工作裏爭取優越感,無論大事定係小事,我都有一個宗旨,小事當大事做。冇工作時好痛苦,我靠煮飯、運動度日,心情好負面,買餸都唔開心,再冇心情去街市打牙骹,全情苦口苦面,買完即走,直至疫情稍為穩定我先決定再北上工作。入行39年我依然可以喺跑道上跑,證明自己無入錯行,仲做緊自己鍾意做嘅嘢。」