●王梓軒與演鬥Band帶音樂創作入學校。

香港文匯報訊 由歌手王梓軒主持的音樂比拚節目《演鬥聽》成功贏得口碑,獲香港兒童基金會賞識,邀請他開辦音樂創作課程,啟發中、小學生的音樂創作潛能。

梓軒與演鬥band成員鄭嘉嘉和張可永(Byron)來到番禺會所華仁小學,向多位教育界要員及30位校長們示範即興創作,以環保作主題,即興創作一首兩分鐘的歌曲,用音樂宣揚環保的重要性。

當日,梓軒、嘉嘉和Byron以特別嘉賓表演,他們收集現場人士提供的「減碳」、「再重用」作素材,花了5分鐘便成功創作了一首兩分鐘的環保歌。不過外國長大的Byron,因要記着觀眾提交的中文詞,搞到「甩轆甩嘴」,梓軒說:「今次我哋三個帶咗一個小小嘅示範,因為《演鬥聽》入面,即興好重要,咁我哋嚟到小學嘅禮堂同好多教育方面好重要嘅人士分享,一個即興創作會係點㗎呢?最精彩就係會甩轆,哈哈!」Byron尷尬地說:「哈哈!要加啲中文詞落去,自己啲詞就唔記得晒,不過呢個活動好有意義。」

梓軒補充說:「今日好開心,開始認識到唔同學校嘅校長,原來佢哋都有睇過個節目,亦好鼓勵小朋友去創作,我哋演鬥band好多個都好有愛心,都好適合教啲小朋友,希望可以用遊戲去發掘佢哋嘅潛能。」