●陳自瑤在新劇中性格似十三點,鍾意扮靚。
●新劇《有種好男人》將於下月開拍。
●馬德鐘扮演G4,說服力十足。
●李佳芯和吳偉豪今次在劇中飾演母子。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)馬德鐘、李佳芯(Ali)、陳自瑤(Yoyo)、陳庭欣、徐榮、趙希洛、胡諾言及吳偉豪等,昨日到將軍澳電視城出席無綫新劇《有種好男人》 ( 暫名) 的造型記者會,劇集將於11月開拍,劇中Ali再次挑戰演人母角色, 飾演吳偉豪媽媽,並會與馬德鐘有一段撲朔迷離的感情。馬德鐘新作做返老本行扮演G4絕對具說服力,而Yoyo今次造型比較韓風,並不介意有性感演出 。

現年38歲的Ali在劇中飾演育有一名17歲兒子的媽媽,而她的兒子就是吳偉豪,她說:「都唔係第一次做媽媽角色,之前同馬德鐘合作《跳躍生命線》時,劇中都有個女,不過係回憶中出現,今次係正式合作,而今次就唔使刻意去扮老,做自己就可以,而演技上就要重新調節,希望可以演得有說服力。」 她又稱第一次與吳偉豪合作,事前都要大家互相了解下。至於她與馬德鐘在劇中的關係?她表示還未知二人是否夫妻關係, 最初大家是不認識的,之後她為了接近馬德鐘便加入對方的公司。

馬德鐘在劇中飾演保鏢, G4出身的他說:「今次終於做返老本行,所以都好開心,都一定有說服力, 唔會有人夠膽話我唔似嘅,自己都會喺姿勢、眼神、隊形上投入戲中,加多啲真實性,希望觀眾睇得過癮,不過劇本自己就冇畀意見,只係傾吓劇中嘅裝備或者遇到一啲事情時點去處理,(會否騷肌?)劇中大把人會騷肌,我就麻麻哋,但我都會操肌,因為都有好多動作戲。」

李佳芯開口中 喜與Yoyo合作

Yoyo表示劇中會飾演馬德鐘姑姐,自爆當初接到劇本都打了個突:「今次做馬德鐘姑姐,當初一聽到都打咗個突,覺得邊有資格做,即刻打畀監製,佢話純粹係輩分高,所以都好正常。」她坦言今次最開心是在劇中可以繼續扮靚,因她的角色性格是個只掛住拍拖,性格大癲大肺的十三點,有別以往的角色。她說:「今次造型比較韓風,鍾意扮靚,又有好多男仔圍繞身邊,(可要性感演出?)我做咩都可以,露胸、露腿、露腰都OK。」說到她在台上介紹角色時,自言很少遇上好男人,問到現實中可有遇上好男人?她就解釋:「只係跟對白讀啫,現實中有遇到好男人,身邊『大把』好男人。」

Yoyo又稱很開心可以與視后Ali合作,事緣早前兩人碰面,Ali表示很想跟她合作,豈料對方開口中,今次兩人更不乏對手戲。Ali被問到為何想跟Yoyo合作 ?她笑說:「因為我覺得Yoyo演技好,又靚同好nice,大家未入行前做模特兒時已認識,但一直未有機會合作,上次喺頒獎禮大家見面都講起,希望有機會合作。」