●錢嘉樂(前排左二)希望觀眾可用另一角度去欣賞以生命拚搏出來的電影。

香港文匯報訊 動作紀錄片《龍虎武師》已於日前(16日)在香港上映,該片由香港動作特技演員公會發起,記錄了中國影史上一個最特別的群體──龍虎武師。這是香港電影行業中一個特別的存在,當年動作片、功夫片盛行之時,需要大量的武師在片中出演小角色來襯托大明星的風采。他們當中更有些人後來成了著名的武術指導和大明星。香港動作特技演員公會會長錢嘉樂近日偕同多位同業現身戲院謝票,感謝影迷對這一班幕後電影人的支持。

錢嘉樂表示:「拍這部紀錄片電影嘅原因係希望多啲人知道,過去咁多年,香港動作電影咁成功,唔係一、二個人可以做到,呢行唔單止有洪金寶、成龍、元彪、甄子丹,仲因為有一班幕後嘅無名英雄喺度默默耕耘,為咗團隊嘅成功而不斷努力,不斷創作,才有今日嘅成績。家係希望香港啲老板、製片人出嚟開番多啲動作電影,留住人才之餘,亦都推動市場、提拔新人,讓經驗和知識可以畀年輕人傳承下去。坦白講,實習機會多咗,人才自然可以培養出嚟,個市場就會再次蓬勃起嚟。」