● 李幸倪與小貓甚為合拍。

香港文匯報訊(記者 李思穎)李幸倪(Gin Lee)近日再度為時裝品牌拍攝新廣告,在酷熱氣溫下與貓咪結緣,走到郊外拍外景,她笑說:「早前因為疫情及天氣過於炎熱,好多工作都變成拍攝廠景,但今次想延續上輯廣告嘅信息,跟住貓咪足跡,發現愛護大自然的重要性,我覺得好有意義而且非常有故事性,所以我絕對唔會介意需要拍外景,加上大會都好貼心,準備多幾件同款衫預備給我替換,非常多謝整個團隊的幫助,今次拍攝先可以咁順利。」

甚有動物緣的Gin Lee與小貓甚為合拍,休息期間小貓躺在她身上睡着,令Gin Lee動彈不得:「可能小貓見我化妝坐喺度唔郁,咁咪跳上嚟休息吓囉,呢個係培養感情嘅方法,當然唔可以趕走佢啦!但係我哋戶外拍攝,其間好多蚊出嚟『搵食』,我怕太大動作會嚇親貓貓,所以被蚊咬到又紅又腫,只要貓咪舒服其實都係十分值得。」

今次拍攝過程都十分溫馨,Gin Lee更為團隊準備清涼飲品,防止中暑。Gin Lee謂:「呢排都忙住錄節目,昨晚都係半夜先收工,不過今次廣告的信息太有意義,加上可以再次同貓貓合作,未正式拍攝已經非常興奮。雖然之前工作受疫情影響,近期已經開始回復正常,開始習慣返開工嘅節奏,下半年會專注音樂工作,希望盡快有新作品推出。」