蔡思貝(中)獲好友賴慰玲與何雁詩(右)力撐是好女仔。
丁子朗憶述當年曾獲湯洛雯援助。

香港文匯報訊(記者 李思穎)由林盛斌(Bob)、江美儀主持的無綫綜藝節目《Mean Talk》播出以來,每集都向嘉賓們大逼供,而在昨晚播出的集目中,嘉賓請來情同姊妹的蔡思貝、何雁詩及賴慰玲,其間思貝被提到「姣精」稱號,坦言為此不開心,又自爆曾被「問價」,試過最高開價200萬,當然她不為所動。

句句到肉的Bob,直指思貝入行7年共有15單緋聞,談到被封「姣精」,思貝坦承不開心:「始終都唔係讚,但我覺得有原因嘅,頭幾年我真係唔太識(避忌)。」美儀又追問思貝千萬買車買樓等忽然富貴傳聞,賴慰玲、何雁詩即力證思貝是慳慳埋埋才有今天,連阿Bob亦幫口謂:「有次見到佢,嘩!你話晒蔡思貝吖,你不如換過架車,佢嗰架車係CHEAP到拎去劏都未必值三四千。」思貝聞言即忍不住落淚:「有啲人辛酸會公諸於世,我唔係咁,我『懶』係有骨氣。我一路以來無論傳媒講乜,我一次都冇澄清過,我一路專注工作,冇人知道所謂女一是住200呎瞓碌架床。」

在上一集節目,丁子朗意外曝光與心目中女神湯洛雯的一段「關係」。子朗憶述當年拍劇由於不斷NG,遭幕後冷嘲熱諷,湯洛雯見狀即伸出援手謂:「新人係咁㗎喇,佢第一次拍劇咋。」語畢更捉着子朗在廠行了一圈。美儀隨即追問:「點解唔追佢?」子朗「坦白從寬」:「我有約過佢睇戲㗎,但最後冇Physically咁出嚟睇,係Facetime一齊睇,因為有嘢請教佢。」主持再逼供子朗何不直接展開追求,子朗傻氣地表示:「冇幾耐佢就同馬明(馬國明)喇,我唔係追佢心態㗎。」 隨即遭美儀斬釘截鐵反駁:「你唔使兜喇,你九成九想追佢!家輸咗先話冇!」十分搞笑。