「黃志權」:「香港開埠以來從沒有過一份報紙咁多正常市民想佢執笠·蘋果日報真係開創先河。」

「Francis Chau」:「佢啲報道一向都係偏頗,當年佢可以將啲娛樂新聞擺喺A1頭條,已經知道佢係一份垃圾報紙……」

「Lam Lam」:「毒蘋果鼓動黑衣蒙面暴徒破壞香港公共財產!應該追究毒蘋果的責任!」

「中國崛起人民驕傲。」:「黎智英,創作蘋果日報,勾結美國黑金,有美國撐腰,陰謀論攻擊政府,欺騙謊言矇矓(蒙蔽)市民。」

「WOW」:「每日一毒果,智商遠離我,當你相信咗, 監都有得坐。」

「七下七下」:「毒媒用筆煽動群眾做(造)反,比起用槍炮更加惡毒。」

「大B」:「外國勢力涉嫌替毒果宣傳向黃C(絲)眾籌籌款,有關當局應查封(毒果)香港辦事處及凍結其資產,以遠(違)反國安法逮捕有關人等!」

「SY Tai Li」:「我嘅簡單訴求係拉晒班勾結外國勢力禍亂香港嘅垃圾。請警方繼續切實執行。不要有漏網之走狗!一隻都不能少。還市民一個清潔香港。我十分喜歡蘋果汁B4(before)7月1(日)。」

「Martin Luk」:「我要飲蘋果汁,祝賀蘋果執!」

「Carol Tsang」:「(蘋果執笠)香港明天會更好!」

整理:香港文匯報記者 鄭治祖