●網民批評「Sky Walker」推薦嘅黃店非常難食,質疑佢係收咗錢宣傳做打手。 fb群組「食在元朗」截圖

唔少黃店食物質素差到離譜幾乎係眾所皆知嘅事實,有啲舖頭就搵打手嚟宣傳,當然沒有好結果啦。有個好鍾意喺fb發表食評嘅網民「Sky Walker」,近日就喺fb群組「食在元朗」猛讚黃店「肥仔海南雞」,結果網民群起批評呢間舖非常難食,仲問點解「Sky Walker」會全部留言都回覆,質疑佢係收咗錢嘅打手。有網民慨嘆,要將間咁難食嘅黃店包裝成一級餐廳,真係辛苦啲打手囉。

形容係「隱世名物」 個個鬧難食

「Sky Walker」喺帖文中講到呢間「肥仔海南雞」幾咁出色,仲形容到間舖係元朗嘅「隱世名物」:「如覺唔鍾意我咁講既(嘅)都冇所謂啦,反正呢間小店每日九點關門前都會賣晒所有野(嘢)。」

呢個post隨即引起大量網民迴響,但絕大部分都係鬧緊呢個舖啲嘢好難食。「陳皮妹」就忍唔住話:「食過真係冇下次,嗌咗個海南雞飯同咖喱牛根腩,海南雞飯加左(咗)雞,但一打開,嘩!加咗雞㗎啦?唔加雞咪仲少,咖喱牛根腩仲衰,得一舊(嚿)un(韌)都咬唔開嘅牛腩,其餘全部都係牛根,一大嚿冇切開,黐住晒,望到都冇食慾啦,咖喱個味係好食嘅,不過真係唔會再食囉!」「Ricky Chan」亦回覆話:「岩(啱)岩(啱)琴(噚)晚食完,真係超一般冇下次。」

眼見「Sky Walker」幾乎每個留言都會回覆,「Kenny So」就覺得好奇怪:「咁熱心回覆既(嘅)?」「Sky Walker」即疑似爆響口:「因為係我開(post)嘛,所以一定信唔過,千奇(祈)唔好去。打手就係要咁做嘛,得閒咪同你地(哋)互動吓囉唔通做緊野(嘢)果(嗰)陣同你玩咩,我就係要幫佢地(哋)去趕客,費事下次去又要排隊。」「Joey mok」就慨嘆:「咁難食都要講到咁好笑,睇嚟你仲辛苦過啲公關!」

●香港文匯報記者 雨航