●余慕蓮仍在留醫。 資料圖片

香港文匯報訊 資深演員余慕蓮去年11月被傳因肺纖維化要送入ICU留醫,情況一度危殆,需插喉助呼吸。留醫3個多月,余慕蓮度過危險期,現已轉往普通病房休養,昨日她接受港台DJ車淑梅電話訪問報平安。

余慕蓮在訪問中聲音沙啞,但精神不錯。她透露自己已拔除喉管,可以傾電話,但因幾個月沒說話,所以不可以講太耐,又不夠氣。余慕蓮希望能早日進食,她說:「因為我現在係飲流質嘢,希望我可以食嘢,有力先至可以起身,現在仲係瞓喺張床度,大小便都要用尿片,醫生可以畀我講吓電話已經好開心,已經打咗畀十幾個人。」她表示能否進食還要再照X光決定:「醫生話要照X光,睇我識唔識吞嘢,如果唔識吞呢,就驚住鯁親。」她也希望可以快些出到院,但醫生指仍要視情況,要食返嘢才有力氣起身,目前長期臥床背脊都傷了。她感謝大家關心,她會努力康復,再和大家見面!

車淑梅就叮嚀余慕蓮要好好休養,認為好人有好報,祝她早日康復!