中秋佳節,攬炒派都要扮吓嘢派月餅,但民主黨屯門區議員陳樹英咁都有得攞嚟瘀,被人揭發近日派畀街坊嘅月餅係發霉嘅。身為派嗰個,陳樹英就講到自己冇責任嘅,淨係話會追究賣畀佢嘅店家喎。唔少人都質疑,萬一有人唔覺意食咗中毒,陳樹英係咪即係唔會負責任呢?

街坊投訴:好多月餅都發霉

陳樹英區議員辦事處此前喺區內一家餅家買入據稱係自家製的「迷你奶黃月」,並喺9月21日開始派發予「兆康松柏會」長者會員,但有街坊就投訴,發現自己攞嗰盒已經發霉,連鄰居嗰個都係。「我諗你地(哋)要通知其他住戶,可能好多月餅都發霉,老人家小朋友食咗就唔好。」

大概收到好多投訴,陳樹英就喺fb發帖「道歉」,話懷疑賣月餅畀佢哋嗰間餅店出售過期月餅,又承諾會即時更換「質素仍然良好」嘅月餅畀街坊外,同埋向該餅店投訴,及將轉介事件予食環署調查。

張偉楠揶揄扮唔關自己事

民建聯南區社區幹事、「議會監察」成員張偉楠喺轉發呢單消息時揶揄:「俾人踢爆向長者派發霉月餅,就嗱嗱聲話要向涉事餅店投訴,扮晒唔關自己事咁,推得一乾二淨。月餅經你手派,唔係有事扮無事呀!食壞人點樣算?!」

民建聯中西區支部委員、另一「議會監察」成員劉天正轉發fb專頁「南區時政台」嘅評論:「適逢立會去留民調如火如荼之際,民主黨係咪想用月餅收買民調支持度呢?不過好心咪用陳年月餅啦,派左(咗)咁多年手勢都咁差~提醒下各位,同一批月餅通常用同一批材料,而()家有月餅壞左(咗),可以合理推斷你收到個份可能已經壞左(咗),只係表面上睇唔到炸(咋),收到民主黨嘅中秋禮物要小心為上呀~」

唔少網民就鬧爆陳樹英。「Weng You」話:「長者眼朦朦(矇矇)睇唔見發霉,吃左(咗)疴(屙)到出現併發症就會出人命,絕非小事。」「Kc Lee」亦話:「俾(畀)大家舊年食剩月餅,平啲呀!唔好派啦!想害老人家,心毒!」「Joe Kam」更陰謀論地「靠估」:「用高價買平價折扣貨,然後出公數問政府取回正貨價值,一來一回將折扣落自己口袋。」 ■香港文匯報記者 陳川