龍門真係負面新聞磁石,買月餅券俾人投訴收唔到貨已經係小兒科,有網民噚晚喺fb度指控,話「龍門」嘅月餅「疑似」係喺無牌工場製造,叫食環署人員盡快調查喎。

經常「反偽黃」嘅「Anita Wong」喺fb發帖,話龍門冰室/瓏門冰室啲月餅「疑似」全部都係非法製造,地點就係佢個前資源中心嘅office,「饅頭張(龍門老闆張俊傑)六月就將幾部焗爐搬上紅磡office,……响(響)嗰度非法整餅。良心老細良心月餅?零衞生規格嘅無牌食品,同『大陸黑心食品』有乜分別?真係食壞人都唔知咩事!」

號召網民向食環署舉報

佢號召網民用1823向食環舉報,「愈多人打去,食環會愈快做嘢。記得話係無牌月餅工場,中秋前一定要做嘢,叫食環落urgent case。餅房而()家趕工中,應該正常時間都有人,午飯後時間肯定都開嘅。」

「Anita Wong」仲向張俊傑挑機:「饅頭張,如果你想話我老屈你,咁請你公開龍門月餅工場嘅食環牌照、消防證書。 龍門月餅工場係(喺)六月已經開始運作, 牌照同證書應該由六月就開始㗎啦,記得show埋工場名稱、地址、牌照號碼,以便大家向食環查詢呀!」

佢又形容現在係「饅頭張の兩難局面」:「唔開工的話,本周攞月餅高峰期就冇五仁月餅同抹茶紅豆月餅俾(畀)客;開工的話,又驚食環上去冚佢檔無牌餅房。總結:開又死唔開又死。」

「Katie Tam」留言道:「無得攞月餅要即刻飛奔去補獲(鑊),依()家被指責冇牌月餅工埸,快啲貼你個牌出黎(嚟)大巴大巴打落anita wong到(度)啦!」「Walter Cheung」仲「扮」龍粉嚟寸佢哋:「『大把藍店仲×街啦,搞黃店就咁落力!』『我食到肚痛痛(都無)乜所謂,我係食理念嫁(㗎)嘛』『搞死龍門咪大家齊齊食番(返)美心囉。』」「Sam Ng」亦話:「反正烘燶同裂都可以交比(畀)人,是但搵間工場咪得囉…反正龍粉唔會介意。」

■香港文匯報記者 陳川