換餅無貨被寸一肚氣 龍粉話你搞分化

現兜兜畀晒錢買月餅券,約埋時間去攞攞唔到,仲要俾個職員寸,咁嘅服務態度真係唔得㗎,但如果係「黃店」就例外囉,投訴吓都話你搞分化。有「連登仔」近日投訴話特登喺「龍門冰室」買月餅券,結果拎餅嗰陣對方話畀佢聽佢要嗰款無晒,叫佢一係退錢一係拎第二種,仲用月餅券啲所謂「免責條款」去大佢,搞到佢上網投訴。當然啦,一投訴,就有龍粉話佢特登搞大件事,但原來唔少黃絲都有過咁嘅遭遇,仲唔單止「龍門」一家。

■香港文匯報記者 陳川

網民「廢john三世」喺「連登」度開帖,話自己平時最撐龍門,所以今次中秋節特登喺對方度買五仁月餅,點知佢攞張月餅券去攞貨時,對方就同佢講全線冇晒五仁月,仲想叫佢拎第二盒就算。

佢即刻WhatsApp返龍門賣月餅嗰個人,「佢話一係退錢一係拎第二隻味,仲用張劵(券)d(啲)條款大我,做生意講信用,最緊要就係老實,…龍門冇晒貨又唔通知持劵(券)人(我係上網訂,有記錄㗎喎),我訂個(嗰)時又唔見你個網有寫條款?…一早比(畀)晒錢訂野(嘢)真係把×,一句冇貨就想打發人…」

已經被鬧慣嘅「龍門」隨即出post話「180度鞠躬道歉」,認話係「龍門客戶服務真係做得奇差」,同時向負責月餅銷售嘅部門「問責」,然後形容位負責嘅同事係「小朋友」,對方問點樣補救喎,結果就係call的士送返份五仁月餅畀個投訴人,仲送多份白蓮蓉月餅喎。

龍粉護主網民翻舊賬

但同時,就有唔少龍粉即刻撲出嚟鬧投訴人。「Jan Jan」話:「唔明點解有啲人總要小事化大。」「Greta Tsui」稱:「我寧願攞唔到嗰個係我,因為我唔會周圍講。」「Chester Chan Chi Wai」則曲直難分地道:「唔緊要喎,龍門做乜都畀人鬧架(㗎)喇。又睇下今次認錯會有乜畀人插先。」

有龍粉就話攞貨唔係隨攞隨有嚟鬧個投訴人,「Doug Doug」就抵唔住頸:「訂既(嘅)時候已經要揀定日子同邊間分店取貨(唔可以改時間),所以冇理由會預唔到貨俾(畀)人。如果你話拎住張卷(券),張卷(券)係可以去任何一間舖換任何口味既(嘅)就話預唔到啫,所以今次冇貨俾(畀)人,點都係有責任。」

「Jack Lau」就似乎有舊怨咁鬧:「你地(哋)之前賣糉賣年糕一樣衰過呢啲嘢啦,內部無開E會架(㗎)咩?仲要去屈個CS係小朋友?…難得你班支持者咁唔計較,你地(哋)mark實晒邊款月餅邊日邊間舖拎,無貨拎都覺得無問題。掉轉要你地(哋)預早講定邊款其實係無貨係咪咁難?賣得貨呢啲只係負返基本責任下嘛?」

「Wong Chung Eva」亦話:「我上次去尖沙咀攞糭都有同樣嘅問題發生,竟然話冇糭,其實賣出左(咗)幾多卷(券),就應該預定數量啦,又唔係叫你整多,但冇可能冇(得)囉!整夠數時,呢間冇晒,至少可以係(喺)第二間攞,唔好要求人地(哋)換第二款,做生意唔係咁!」「Stephanie Chan」回應:「我上次去尖沙咀攞糉都係同你一樣遭遇,再之前攞年糕又有少(小)插曲,今次月餅我冇幫襯龍門了…」

攞人哋條裙 冚龍門隻腳

講吓講吓,燒到其他黃店嗰疊。「Wu Han Fai Yin」話:「(龍門)算好了,好多黃店⋯⋯」「Gigi Lau」就用自己朋友嘅親身經歷,攞人哋條裙來冚龍門隻腳:「其他所謂黃店,喺指定提取日子里(裏)Total白行咗3次,都依然拎唔到餅,佢真係火都嚟埋。」「HK Audrey」亦呻:「我訂了另一間黃店,收貨時2個盒都爆開爛了,佢叫我如果要送俾(畀)人,自行用萬能膠黏返。其中一盒送錯貨,佢有搵人換返我原本訂的貨俾(畀)我,但只用個透明膠袋裝住幾個散裝月餅,連盒都冇…所以覺得龍門今次都算有承擔,當然仍有很大的改善空間。」