■黃傑朗喺fb大呻自己同區嘅議員又保守又落後。 黃傑朗fb截圖

被「同路人」排擠應該點算?問吓攬炒派嘅深水埗區議員黃傑朗啦。話說今屆多區區議會都俾「素人」把持,結果唔止建制派議員被針對,連傳統「飯民」議員都被孤立,但深水埗區議會就啱啱相反,身為「素人」嘅黃傑朗日前仲喺facebook呻,話佢嗰區啲議員「又保守又落後」,特別係正、副主席幾乎唔交代佢哋喺「十七區民主正副主席聯絡會議」嘅內容,令深水埗區議會好似脫晒節咁;又話呢啲主席唔識主持會議,令佢呢啲「『本土派』年青(輕)議員」有志難伸喎。其實大家都係「同路人」啫,又使乜分到咁細呢?

深水埗區議會多年嚟都係民協嘅根據地,今屆25席裏面,民協、民主黨同公民黨已佔咗逾六成議席。除咗建制派議員,剩低幾個報稱獨立嘅議員,其實都係傳統「飯民」政黨嘅前成員,好似目前深水埗區議會副主席伍月蘭就係公民黨嘅前成員,區議會主席就由身為民協副主席嘅楊彧擔任。

但就算係「同路人」,地盤裏面都總會分莊閒。黃傑朗近日就喺fb「孤芳自賞」,話佢同另一黨友冼錦豪早就將自己定位做少數派,事關佢哋人丁單薄,無辦法撼得贏嗰班咁保守嘅「同路人」。黃傑朗又慨嘆,到咗今時今日都仲有「同路人」建議同警方聯名「雪糕筒」解決違泊問題,真係「夠晒荒謬」。

批正副主席唔識開會

眼見其他由「素人」主導嘅區議會搞咗咁多「改革」,黃傑朗就將矛頭指向楊彧同伍月蘭,話佢哋嘅會議安排混亂,喺接納臨時動議同調議程方面好似毫無準則,又唔交代佢哋同其他區議員正、副主席嘅會議內容,搞到變咗各家自掃門前雪咁款,真係愈睇愈失望喎:「作為一個希望改革的『本土派』年青(輕)議員,面對如斯保守的議會豈能不唏噓嗎?」、「深夜一個人,問誰明白我?」

其實講到尾,黃傑朗都係想搵班真正嘅「同路人」圍爐啫。油尖旺區議員李傲然就如佢所願,話黃傑朗「慘」。元朗區議員王百羽就轉發有關帖文,但就乜都冇講。

雖然其他區嘅「素人」似乎唔想理黃傑朗,但都有幾位網民可憐佢,好似「Agnes Siu」就話:「你仲唔明人哋嘅準則?自己人咪乜都得,你唔係佢哋嘅人梗係乜都唔得啦!」「Kenny Fung」就寸佢:「好似其他區議會都冇乜人理你?」 ■香港文匯報記者 鄭治祖