■家燕姐笑言換上新髮型,好多fans都唔係好認得自己。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)薛家燕今年首次推出自家品牌流心奶黃月餅, 在疫情下銷情不俗。日前家燕姐應邀到荃灣某商場出席慶中秋活動,家燕姐更換了新髮型:「呢個新髮型係咪好特別呢?其實想換吓形象,頭先我出嚟時,好多fans都唔係好認得,因為唔見咗粒癦,我覺得呢個新髮型後生啲、有新鮮感。」家燕姐表示已有大半年沒逛商場, 來到見到好多朋友支持感到好開心,中秋節是一個佳節,希望她的月餅,令大家食得開開心心。

家燕姐的大女珊珊因工作加上疫情,在美國逗留了差不多大半年,她希望大女可以趕回港過佳節:「珊珊喺美國差唔多大半年,佢現在book緊機票,但返到嚟要隔離14日,希望趕及一齊過中秋節啦!(會唔會出去食飯慶中秋?)到時睇,如果限聚令有禁制就喺屋企食,但唔使我煮,因為我細女現在煮飯好叻,仲有我新抱,呢個疫情佢哋日日都煮餸煮飯,好好味!咁喺屋企食都好開心,或者食完飯食埋月餅上山頂賞月。」