錢錢錢,又係錢。龍門因錢而與人生嫌隙,「渣家軍人西炒車事件簿」都識得用「錢」來搵對方漏洞,個群組就有人開post要光榮冰室交代捐款明細同去向,仲貼出個似是而非嘅對話截圖,搞到啲人睇到都想入非非。

「Yan Wong」喺個群組「渣家軍人西炒車事件簿」開post要求光榮冰室交代「廚房佬聖誕大餐」等捐款明細,話「你鋪(舖)頭個超大捐款箱咁耐以嚟收嘅捐款一定唔少過龍門」,仲聲稱「你當日穿櫃桶底個admin話,你旺角間光榮同茶半,重(仲)有觀塘銅鑼灣間光榮都係用如水啲捐款開」揶揄「你幾時學你大佬渣哥話齋搵個有公信力嘅人公開條數?」

廚房佬寄「光榮」籬下講不出聲

佢提到嘅係光榮冰室舊年聖誕節搞嘅「光榮冰室×理大廚房佬」活動,請個喺理大暴動中出名嘅廚房佬「Sunny Zie」喺光榮做聖誕大餐,當日店內就擺個貼士箱等啲客自由定價,光榮聲稱所得款項「不扣除任何成本,一半捐予相關團體,一半則交到廚房佬基金,用作下次再開餐」。

當活動完咗翌日,光榮有喺facebook開post,「昨日活動所得收益在不扣除成本下(六位數字)已交到廚房佬手上,在此我代他感謝全香港人」,而「Sunny Zie 」就轉發留言話「已經從光榮冰室老闆手上收到十萬元正(整)」。

不過,「Yan Wong」就po咗張聊天記錄相,入面疑似係廚房佬「Sunny Zie」同一位佢支持者嘅對話,個支持者話自己「聽到光榮會將貼士箱的善款全數給你,我放下了一萬完(元)」,想問下個廚房佬收唔收到,但就見「Sunny Zie」話「我只能說收到一部分」,仲叫個支持者「不要追究」,話「地方也是人家的」。

「Yan Wong」都有提到嘅光榮搞嘅「The Vision」「救助弱勢計劃」,要求佢哋交代,不過翻查光榮嘅facebook post,其實佢哋三月份有講「第一期報告」,提到合作機構同人,已經獲捐物資,而「Yan Wong」個post就完全未提呢回事。

「渣家軍人西炒車事件簿」管理員「Man Leung」仲喺群組po出一疊相,話「光榮美食巡禮,廁所放臘味,同路人食到津津有味」「光榮屎坑配一丁,對同路人真有情」「衛(衞)生情況惡劣,同路人就係要食屎,光榮仲要扮無事」。睇嚟龍粉想搞臭光榮嘅攻勢都幾猛吓。