喺「黃圈」參與是非,如果唔係為錢,唔通真係為咗公義?「渣家軍人西炒車事件簿」成員日前就開post幫龍門洗白,話龍門多開咗兩間分店就要被鬧食「人血饅頭」,而「黃店」渣哥、光榮各個都唔止開咁多啦,水門雞老闆仲要賣雞賣到發達,仲玩開車。唔理個「人血饅頭」佢哋究竟點分,睇來藉狗咬狗提高知名度都幾易賺嘅,所以龍粉唔係家幫龍門繼續咬咯。

「Siu Man Chan」日前就喺「渣家軍人西炒車事件簿」群組幫口龍門:「成日話龍門開分店係人血,其實都係開咗兩間啫。」「渣狗(哥)兩間:九龍灣(1/2)、銅鑼灣(籌備中);光榮(光榮冰室)4間:花園街(21/1)、 深井(重新裝修一分為二)(22/6)、觀塘(25/6)、銅鑼灣(1/8);水門雞(水門雞泰式海南雞飯專門店)2間:屯門(4/6)、尖沙咀(18/8);基隆(基隆茶餐廳)1間:深水埗(28/3)」質問「咁佢哋呢啲算唔算人血?」

順便鬧渣哥偷食假公投

佢仲不懷好意咁翻炒渣哥黑歷史,貼出渣哥之前被爆瞞住老婆譚小環多次「偷食」,同埋刪除咗嘅「公投」決定新舖位post。事緣渣哥原本學人搞「公投」話要決定新舖位置,點知無啦啦加插咗董事投票佔五成嘅環節,最終逆民意喺最少網民投票嘅地區開舖,結果當然俾網民炮轟內定結果扮民主,件事喺當時引起唔小嘅風波。

水門雞老闆玩車都被佢寸:「賣雞除咗可以謀生,賣雞亦都可以致富,賣雞賣到變出彩虹。」開得呢個群組,龍粉都識做啦。「Anita Red」揶揄「水門×真係教識大家做雞有幾好」。「Andy McEveley」都幫腔:「佢D(啲)雞求其斬兩舊(嚿)賣你四十蚊,發達。」「Stratys Lau」就質疑:「一開始人渣就唔抵得龍門做到有聲有色,成日單單打打,根本就係妒忌」。不過,「Chris Yuen」就似乎唔明龍粉嘅邏輯:「佢自己賺錢買玩具開分店就天公地道,人地賺錢就人血係咩道理。」